fredag 23 juli 2021

Sommar, sol och turister



Jaha nu är det full gång i Båstad och Hemmeslöv,  i vår tysta pensionärs Hemmeslöv hörs plötsligt barn röster, hundskall och folk som grillar. Hemmeslöv har börjat leva igen några veckor. Jag riktigt njuter att höra att turister är här hos oss. Barnen förlänger ålder på något konstigt sett, plötsligt känner jag mig inte gammal utan full av energi och glädje. 
Varmt är det och det är en nackdel för min del, jag klarar inte av värme. Men den varar inte heller hur långt som helst. Så är det bara av att njuta av blommor, sol och barnröster. 
Mina kattor håller sig för det mesta hemma, de gillar inte att hundarna  skäller på dom. Just nu är det tre hundar här en på höger sida om oss, en på vänster sida och en på baksidan. Tre hundar inom tre tomter, det tycker katterna att det är för många


   



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SVÄR INTE!