lördag 19 oktober 2019

Färjan Helsingborg-Helsingör


Igår var det dags för den årliga lunchen på färjan med bowlinggänget. Jag har inte varit med de andra gånger men igår vad det så fint väder senare på förmiddag så jag bestämde mig att ta tåget och ansluta mig till sällskapet efter att de har spelat bowling. 
Trevlig gäng med mycket skratt och utbyta erfarenhet och upptäckten att jag och min man har vandrat på samma leder som ett annat par utan att stötta på varandra. 
På kvällen regnade som bara den, det var riktiga stora pölar på gräsmatta men som tur är bor vi i Hemmeslöv och här är så mycket sand och efter att det har slutat regna försvinner pölarna ganska fort och gräsmattan blir så pass bra att man kan gå barfota och bli bara fuktigt om fötterna. 




Caya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SVÄR INTE!