fredag 29 april 2022

Blommor

Ja nu är vi här igen.Sommaren är snart här, blommorna blommar och skolorna är snart slut. Jag är van att se barn gå förbi min fönster när de ska till skola men snart är den nöje slut. Mina blommor är på gång där ute och behöver omvårdnand men det är fortfarande tidigt för jag vet fortfarande inte vad det kommer fram ur jorden. Men det kliar i fingrarna att sätta igång. Potatis i växthuset växer, likadant är det med paprika och tomater. Vitlök är fantastisk stor. 
Sommar gästerna kommer snart att fylla vår gatan eftersom är det inte alla som bor här året runt. Mina pelagonior är fantastisk fina i fönstret så jag tänkte dela lite bilder. 
Vi har en liten lägenhet för uthyrning och hoppas att få se många i år också. Det är alltid roligt att få träffa nya människor och utbyta tankar och eftafenhet. 






Har aldrig haft så fina pelargonier och palett blad tidigare, de bara växer och blommar. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SVÄR INTE!