fredag 27 december 2019

December

Nu är snart slut året som gick alldeles för fort. Många med mig frågar sig vad tog alla dagar vägen, men när jag blickar tillbaka på året som har nästan gott så var det mycket jag gjorde. Det blev både kalas, möte med kompisar, barnbarn, trädgård inte minst som tar i anspråk halva året och nästan varannan
dag ska man ligga där rensa, vattna och ansa alla blommor och grönsaker. Fast grönsakerna har inte blivit så bra i år, vet inte varför, de fick ändå all min kärlek och omtanke. Jag får hoppas bättre nästa år. 
Och så var det stickning och virkning. Vantar blev uppskattade som Julklapp. 

Nu blickar jag framåt till januari och början på något nytt och spännande.
Alla önskar jag ett gott slut och GOTT NYTT ÅR



Caya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SVÄR INTE!